Odpowiedzi

2009-11-26T20:11:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:15:39+01:00
Matka-A - IAii
ojciec-B - IBii

Krzyżówka:
IA i
IB IAIB IBi
i IAi ii

Odpowiedź: Każda grupa krwi może wystąpić u dziecka.
2009-11-26T21:00:26+01:00

Jeżeli osoba ma grupę krwi A ,to nie wiemy,czy jest to homozygota AA czy heterozygota AO, podobnie jest z grupą B.

homozygota heterozygota
grupa A AA AO
grupa B BB BO

AA BB AA BO
AB grupa AB AB AO grupa A

AO BB AO BO
AB BO grupa B AB OO grupa O