Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:15:13+01:00
NAkłąnia do miłości, szczerości i wzajemnego szacunku.
1 5 1
2009-11-26T20:15:50+01:00
Wieżąc w Boga wierzymy w miłość którą sobie zaprzysięgliśmy. Myśląc o miłości Bożej i tych męk które Jezus za Nas przeszedł, jesteśmy w stanie przetrwać nasze codzienne spory i problemy. Opieramy się na mękach i historr Jezusa Chrystusa.
1 4 1
2009-11-26T20:15:50+01:00
Bóg pomaga wytrwać w przysiędze małżeńskiej dając ludziom np. potomstwo i to powstrzymje ich np. od rozwodu.
Tylko tyle mi do głowy przychodzi
1 4 1