Tomek w grudniu wyslal o 150 procent wiecej sms-ow niz w listopadzie. ile razy wiecej sms-ow wyslal w grudniu?
W repertuarze pewnego kina filmow polskich jest o 40 procent mniej nirz filmow zagranicznych. jaki procent wszystkich filmow w repertuarze tego kina stanowia filmy polskie?
PROSZE DAJCIE SZYBKA I BEZBLEDNA ODPOWIEDZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DZIEKUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!вввввввввввввеееешжжжжж

3

Odpowiedzi

2009-11-26T20:19:35+01:00
1 . 1,5 razy wiecej ;]
2. zagraniczne filmy 70% a polskie 30%
2009-11-26T20:23:51+01:00
1 zad.
Jeśli wysłał 100 smsów
a w grudniu o 150% wiecej to w grudniu wysłał 250

250/100=2,5 raza

2 zad.
30%-polskie filmy
70%-filmy zagraniczne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:30:53+01:00
Z.1 - tomek
150%+100%=250%
250%=2,5
Odp. Tomek wysłał o 2,5 razy więcej sms-ow.

z.2. - filmy(to zad robilam na lekcji z p. z matematyki)
60%/160% - to njest ulamek, x - to jest razy

100% - 1 - il. filmów zagranicznych
60% - - il. filmów polskich
100%+60%=160%
60%/160% x 100% = 37,5%
Odp. Polskie filmy stanowią 37,5 %.


PS. prosze o najlepsza odpowiedz
1 5 1