Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:37:51+01:00
A) 0,85:0,5 - przesuwamy przecinki
85 : 50 = 1,7
- 50
350
- 350
==

b)9,76:0,4
976 : 40 = 24,4
- 80
176
-160
160
-160
===

c)8,75:2,5
875 : 250 = 3,5
- 750
1250
-1250
===
d) 1,584:0,12
1584 : 120 = 13,2
-120
384
-360
240
- 240
===
e)1,495:0,23
1495 : 230 = 6,5
-1380
1150
- 1150
===

f)2,415:1,05
2415 : 1050 = 2,3
- 2100
3150
-3150
===

g) 515,2:2,24
51520 : 224 = 230
-448
672
-672
0

h)8:0,16
800 : 16 = 50
-80
==0
1 5 1
2009-11-26T23:23:15+01:00
A> 1,7
b> 24.4
c> 3.5
d> 13.2
e> 6.5
f> 2.13
g> w przybliżeniu 229 . ; ]]
h> 50
2009-11-26T23:25:35+01:00
A) 1,7
b) 24.4
c) 3.5
d) 13.2
e) 6.5
f) 2.13
g) w zaokragleniu 229
h) 50