Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:28:33+01:00
A) 100%+10% = 110%
1,1a = 55
a = 55/1,1
a = 50

b) 100% - 15% = 85%
0,85a = 170
a = 170/0,85
a = 200

c) 100% - 70% = 30 %
0,3a = 360
a = 360/0,3
a = 1200

d) 100% + 120% = 220%
2,2a = 88
a = 88/2,2
a = 40
1 1 1
2009-11-26T20:30:21+01:00
A) a + 0,1a = 55
1,1a = 55
a = 50

b) a - 0,15a = 170
0,85a = 170
a = 200

c) a - 0,7a = 360
0,3a = 360
a = 1200

d) a + 1,2a = 88
2,2a = 88
a = 40
1 5 1