Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:27:41+01:00


Ślepa Fortuna - Ślepy los
Wybraniec Fortuny - Szczęśliwiec
Koło Fortuny - Zmienność losu
Uśmiech Fortuny - Szczęście
Kusić Fortunę - Kusić los, szczęście
Fortuna uśmiecha się do kogoś - Szczęśliwy zbieg okoliczności
Śmiałym fortuna sprzyja - Szczęście sprzyja ludziom podejmującym ryzyko
Fortuna kołem się toczy - Powodzenie w życiu jest zmienne


=)
8 3 8
2009-11-26T20:31:29+01:00
1.Koło Fortuny
2.Fortuna uśmiecha sie do kogoś
3.Kaprys fortuny
4.Cos kosztuje fortunę
5.Ktoś robi, zbija fortunę (na czymś)
6.Ślepa fortuna

Mam nadzieje, że pomogłam :)
4 4 4
2009-11-26T20:32:01+01:00
1.koło Fortuny - zmienność losu
2.fortuna uśmiechnęła się do kogoś - szczęście uśmiechnęło się do kogoś
3.Ślepa Fortuna - Ślepy los
4.Wybraniec Fortuny - Szczęśliwiec
5.Kusić Fortunę - Kusić los
nie mogłaś napisać o rósz sie jak mócha w smole