Odpowiedzi

2009-11-26T21:10:19+01:00
Cześć Iza chciałbym ci opowiedzieć jak spedzłem wakację więc tak wybrałem sie z rodzicami do jarosławca nad morzem.Kompałem się w morzu była bardzo ciepła woda . był także basen ale wolałem się kąpać w morzu.Mieszkaliśmy w chotelu i poznałem tam bardzo dużo kolegów.Dobra ja kończe bo musze się pakować ale następnym razem ty mi opowiesz jak spędziłaś wakacje.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:16:31+01:00
W tym roku spedze wakacje nad morzem w Jarosławcu.Jade tam na wakacje ponieważ jest tam bardzo ładnie.Bylam tam rok temu z rodzicami i bardzo mi się tam spodobało więc mama postanowiła abyśmy pojechali tam w tegoroczne wakacje. W tamtym roku na wakacjach gdy tam byłam zachwycilo mnie między innymi piękne niebieskie morze i dużo pięknych miejsc.Razem z rodzicami robiłam zdjecia z tamtego miejsca i do dziś nie moge zapomnieć jak było tam ładnie. Nie mogę juz sie doczekac wakacjii ponieważ znów zobacze to bardzo ciekawe miejsce.Moje koleżanki wolą jechać w góry ponieważ mówią że tam jest ładniej niz nad morzem ale ja uwarzam inaczej .Jade tam do mojej cioci która która juz od 2 lat tam mieszka i powiedziała ze w te wakacje oprowadzi mnie po wszystkich najwspanialszych miejscach.Moja ciocia powiedziała że bardzo cieczy się że własnie tu zamieszkała ponieważ sama jest zachwycona tą miejscowością .Moi rodzice powiedzieli mi że gdy już tam pojadę bede mogła kupić pamiątki sobie i swoim koleżanką aby zobaczyły czy nie jest warto tam jechać.Gdy juz tam pojadę bede pływała ,opalała się i zwiedzała ciekawe miejsca.