Odpowiedzi

2009-11-26T20:31:28+01:00
Srednica =100cm
r=50cm
l=2πr
l=100π
π≈3,14
l=314cm
l=3,14m

a=0,8m
0,8*4=3,2m

3,14<3,2

odp:na ogrodzenie w ksztalcie kwadratu zuzyto wiecej materialu
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:34:23+01:00
Obwód koła= dπ
π≈3.14
Obwód kwadratu
a*a

Obwód koła
d-średnica

l=dπ
l=3.14*100cm
π≈3.14
Obwód koła wynosi około 314cm

Obwód kwadratu
a=0.8m
a+a+a+a lub a*4
0.8*4=3.2m
314cm=3.14m

3.2m>3.14m

więcej materiału stracono na ogrodzenie rabaty kwiatowej w kształcie kwadratu
2009-11-26T20:34:56+01:00
Obwód koła L=pi razy d
L=pi razy 100
obwód w przybliżeniu to314m
obwód kwadratu=4razya
L=4 razy0.8
L=3.2

Odp.więcej zużyto na ogrodzenie koła
2 3 2