Odpowiedzi

2009-11-26T20:30:06+01:00
Przed utratom wody elementy rosliny chroni dwutlenek węgla przez oraganizm czlowieka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:31:11+01:00
Elementem, który chroni roślinę przed utratą wody jest np. grubość tkanek.
Kaktusy potrafią przetrwać na pustyni, ponieważ mają przekształcone liście w kolce, i mają grubą tkanke, która chroni ich przed wyparowaniem z nich wody.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T20:31:57+01:00
Zozgałęzienia pędu i grubość tkanek
polecam wejść na wikipedie tam bedzie wiecej informacji