Odpowiedzi

2009-11-26T20:31:16+01:00
2000---100%
260----x%


x%=260x100%/2000

x%=13%


odp...............
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:31:17+01:00
Kosztował - 2000 zł
kosztuje - 1740 zł
2000 - 1740 = 260 zł
260/2000 * 100 % =26/200 * 100 % = 13/100 * 100% = 13 * 1% = 13 %



/ - kreska ułamkowa :)
2009-11-26T20:32:00+01:00
Ile procent stanowi 1740 zł z 2000 zł
¹⁷⁴⁰/₂₀₀₀×100%= 87%


o ile obniżono cenę?
100%- 87%= 13%

cenę obniżono o 13%