Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:34:22+01:00
- Stracony jest każdy dzień bez uśmiechu.

śmiech to zdrowie, po za tym śmianie się jest fajne i przyjemne, "rozluźnia umysł i ciało" xdd... dzień bez uśmiechu jest stracony ponieważ jesteśmy smutni, znużeni i wgl. bez entuzjazmu.
2 4 2
2009-11-26T20:40:57+01:00
"Stracony jest każdy dzień bez uśmiechu"
Oznacza to, że każdy dzień w którym jesteśmy smutni, przejmujemy się czymś, jest dniem straconym. Człowiek powinien iść przez życie z uśmiechem na twarzy i korzystać z życia w pełni. Powinniśmy znaleźć jakąś pozytywną stronę w każdym dniu i cieszyć się z drobiazgów, gdyż dzień bez uśmiechu to stracony dzień. Nie możemy pozwolić by życie przemijało przepełnione smutkiem. Dlatego należy być uśmiechniętym:D

2 5 2