Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:42:44+01:00
PPS używamy w sytuacji :
:które zdarzyły się w niedalekiej przeszłości a ih skutek jest widoczny do dzis
-ktore zakonczyly sie w przeszlosci a nie wiemy lub nie jest istotne kiedy mialy miejsce

określniki czasu to : already , ever , yet

PPC używamy w sytuacjach:
-ktore rozpoczeły się w przeszlości i trwaja do chwili obecnej
-ktore trwaly przez pewnien okres a ich skutek jest widoczny w chwiliobecnej

oklreslniki czasu : since , for
2009-11-26T20:47:53+01:00
Simple : CZynności które regularnie wykonujesz

Continous : Czynności wykonywane 1razowo