Odpowiedzi

2009-11-26T20:36:02+01:00
(4×1,60zł)+(2×1,60zł)=6,40zł+3,20zł=9,60zł
20zł-9,60zł=10,40zł

Odp. Krzyś dostanie 10,40zł reszty.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:38:45+01:00
Krzyś:
4*1,60zł=6,40zł

Brat:
2*1,60zl=3,20zl

razem:
3,20zl+6,40zl=9,60zł

20zł-9,60zł=10,40zl
2009-11-26T20:39:21+01:00
4x1,6=6,4[0]
2x1,60=3,2[0]
6,4+3,2=9,6
20-9,6=10,4
Odp.:Otrzymał 10 zł 40 groszy reszty.



po przecinku można dopisywać tyle zer ile chcesz.