Odpowiedzi

2009-11-26T20:42:20+01:00
1. Szacunek i oddanie własnej ojczyźnie
2. Dbanie o narodowe tradycje,język i kulturę.
3. Uczestnictwo w wyborach prezydenta.
4.Świadoma postawa obywatelska.


Tylko tyle mam myślę,że pomogłam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:44:25+01:00
Słowo "patriotyzm" rozumiem pewnie tak samo jak inni obywatele naszego kraju. Dla mnie to rzecz bardzo ważna. Jestem POLKĄ. Kocham Ojczyznę. Umiem zaśpiewać najważniejszą pieśń - HYMN "Mazurek Dąbrowskiego". Komunikuję się językiem polskim z innymi osobami w tym kraju. Czytam literaturę polską. Gdy ktoś się mnie spyta kim jestem odpowiem " mieszkanką Polski- pięknego kraju". Nie zamieniła bym mojej Ojczyzny na inny kraj. Uważam, że to najważniejsze słowo w języku polskim.