Odpowiedzi

2009-11-26T20:38:12+01:00
4000 x 100% : 20000 = 20 %
8000 x 100% : 20000 = 40 %
6000 x 100% : 20000 = 30 %
2000 x 100% : 20000 = 10 %
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:38:11+01:00
4000/20000 * 100% = 20% - lektury
8000/20000 * 100% = 40% - przygodowe
6000/20000 * 100% = 30% - przyrodnicze
2000/20000 * 100% = 10% - popularnonaukowe

chyba tak, jeśli nie potrzebny diagram
2009-11-26T20:41:21+01:00
20000 - 100%

4000 - x%
20000 - 100%
4000x100=20000x
x= 20% -- lektury

8000 - x%
20000 - 100%
8000x100 = 20000x
x= 40% -- przygodowe

2000 - x%
20000 - 100%
2000x100= 20000x
x= 10% --- popularnonaukowe

6000 - x%
20000 - 100%
6000x100 = 20000x
x= 30% -- przyrodnicze