Odpowiedzi

2009-11-26T20:35:44+01:00
Kino i film są dla mnie nowymi co chwila doświadczeniami. Mamy różne rodzaje np. z filmów o tematyce przyrodniczej dowiedziec się możemy na tematy związane z przyrodą. Podsumowujać film i kino dostarczają nam wielu pożytecznych informacji.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:37:16+01:00
Kino jest dla mnie miejscem, gdzie możemy spędzić miło czas. Spotkać się z przyjaciółmi oraz obejrzeć dobry film.
Natomiast film jest rozwijaniem naszej kultury. Obrazki znacznie lepiej trafiają do ludzi niż słowa, dlatego więc uważam film za dobry pomysł na przedstawianie panujących w społeczeństwie problemów. Choć są to kolorowe obrazki świetnie nadają się na miłe spędzenie czasu.
1 5 1