Komórkę tę od zewnątrz otacza ściana komórkowa, którą często pokrywa otoczka śluzowa zabezpieczająca komórkę przed wyschnięciem. Materiał genetyczny występuje u niej w formie zwiniętych nici i nazywany jest substancją jądrową. Komórka ta może poruszać się przy pomocy rzęsek. Co to za komórka?

3

Odpowiedzi

2009-11-26T20:35:08+01:00
2009-11-26T20:34:44+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:36:31+01:00