Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:39:23+01:00
Oszukać przeznaczenie
igrać z przeznaczeniem
niebać się przeznaczenia
Być prześladowanym przez przeznaczenie
grać z przeznaczeniem
bać się przeznaczenia
każde przeznaczenie ma dwie strony
przeznaczenie ma być łagodne
brać przeznaczenie na swą koryść
przeznaczenie jest godne mej dumy
2009-11-26T20:40:08+01:00
Nić żywota
Los się do kogoś uśmiecha
Zostawić kogoś na pastwę losu
Na łasce losu

niestety znam tylko tyle;/