Rozwiąż logogryf .

1. Stosunek wartości ładunku do czasu jego przepływu ( 9 liter)
2. Amperomierz , woltomierz ( 8 liter )
3. Mierzymy w woltach ( 8 l)
4. Nazwisko francuskiego fizyka , na którego czesc nazwano jednostkę natężenia pradu w układzie SI ( 6 liter )
5. Uporządkowany ruch elektronów w obwodzie elektrycznym ( 4 litery )

3

Odpowiedzi

2009-11-26T20:41:17+01:00
1. natężenie
2.
3. napiecie
4. André Marie Ampère
5. prąd
2009-11-26T20:48:46+01:00
1. NATĘŻENIE
2. OMOMIERZ
3. NAPIĘCIE
4. WERNER
5. PRĄD
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T23:56:56+01:00
Rozwiąż logogryf .

1. Stosunek wartości ładunku do czasu jego przepływu ( 9 liter)
2. Amperomierz , woltomierz ( 8 liter )
3. Mierzymy w woltach ( 8 l)
4. Nazwisko francuskiego fizyka , na którego czesc nazwano jednostkę natężenia pradu w układzie SI ( 6 liter )
5. Uporządkowany ruch elektronów w obwodzie elektrycznym ( 4 litery )

1. natężenie
2.mierniki
3.napięcie
4.Ampere
5.prąd
4 4 4