Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:45:35+01:00
Der Rock-spódnica
das Kleid-sukienka
das T-Shirt-bluzka,podkoszulka
die Schuhe-buty
die Jacke-kurtka
die Bluse-bluza
das Hemd-koszula
die Socken-skarpetki
der Pullover-sweter
die Hose-spodnie
39 4 39
2009-11-26T20:47:06+01:00
Czapka-Mütze
szalik-Schal
rękawiczka-Handschuh
spodnie-Hose
skarpeta-Socke
koszula-Hemd
bluza-Bluse
sweter-Jumper
sukienka-Kleid
garnitur-Anzug
krawat-Krawatte
21 3 21
2009-11-26T21:00:12+01:00
Die Jeanshose- spodnie dzinsowe
der Mantel- płaszcz
die Jeansjacke- kurtka dzinsowa
die Minirock- spodniczka
das Kleid- sukienka
die Pullover- sweter, pulower
17 3 17
der Rock-spódnica
das Kleid-sukienka
das T-Shirt-bluzka,podkoszulka
die Schuhe-buty
die Jacke-kurtka
die Bluse-bluza
das Hemd-koszula
die Socken-skarpetki
der Pullover-sweter
die Hose-spodnie