1. Wpisz nazwę procesu, dzięki któremu organizm uzyskuje energię niezbędną do życia .
2. Wpisz nazwę procesu, który jest źródłem energii dla mięśnia w czesie zbyt intensywnego wysiłku fizycznego.
3. Napisz, dlaczego w sypialni nie powinniśmy ustawiac zbyt wielu roślin doniczkowych.

3

Odpowiedzi

2009-11-26T20:41:46+01:00
1odżywianie
2.fermentacja
3.w nocy rośliny oddychając pobierają tlen z powietrza a wydalają tlen wię w nocy musimy z roślinami dzielić się tlenem
1 1 1
2009-11-26T20:43:26+01:00
1.oddychanie i odżywianie (węglowodany)
2.fermentacja (chyba)
3..Ponieważ rośliny pobierają tlen potrzebny ludziom do życia.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:49:51+01:00
1. oddychanie i odżywianie
2.fermentacja np: gdy sie biegnie na czas strasznie nas bola mięśnie a to tak że jak sie biegnie to organizm nie nadąża z transportowaniem krwi do żył.
3.nie powinno sie ustawiac duzej ilosci kwiatow w sypialni poniewaz kwiaty w dzien pobieraja dwutlenek wegla ktory wydychamy i robia z niego tlen czerpiac przy tym pokarm a w noc na odwrot kwiat pobieraja czesc tlenu ktory zdazyly naprodukowc podczas calego dnia.
3 3 3