Odpowiedzi

2009-11-26T20:43:17+01:00
100% ------ x
85% -------- 170

x= 100 * 170 / 85 = 200

ODP mikser kosztował 200zł
2009-11-26T20:43:02+01:00
100%=x
85%=170zl
5%=170/17
5%=10
100%=10*20
100%=200zl

x=200zl

odp. cena przed obnizka to 200zl.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:45:35+01:00
X/100% = 170/85%
85x = 17000 / : 85
x = 200

Cena przed obniżką wynosiła 200 zł.

Bardzo proste zadanie. Z takimi zadaniami zgłaszaj się do mnie to Ci zrobie za darmo bez żadnych punktów ;)