1.Od podanych czasownikow utworz imieslowy:
fotografowac-
naszkicowac-
dostosowac-
dojezdzac-
umiec-

ZADANIE MA BYC NA WCZORAJ ! ! ! ! ! ! ! ! !

*Mam niemiecka klawiature na ktorej nie posiadam polskich znakow, wiec prosze o nie udzielanie nieodpowiednich komentarzy :)

2

Odpowiedzi

2009-11-26T20:55:22+01:00
Fotografowany
naszkicowany
dostosowany
dojeżdżając
umiejący
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:55:51+01:00
Fotografowac-fotografując
naszkicowac-naszkicowywując
dostosowac-dostosowując
dojeżdżac- dojeżdżając
umiec- umiejąc