Odpowiedzi

2009-11-26T20:52:17+01:00
-młodszy syn- Młodzieńcza nierozwaga.
-starszy syn- Pycha.
-ojciec -rozwaga, miłość do synów.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:53:18+01:00
Ojciec:
- kochajacy
- troskliwy
- madry
Mlodszy syn:
- rozrzutny
- nieodpowiedzialny
- niedojrzaly
Starszy syn:
-madry
-pracowity
-zazdrosny
2009-11-26T20:54:00+01:00
Młodszy syn:
próżny, niedomyślny, marnotrawny [ ;) ] , nieczuły, lekkomyślny, grzeszny

starszy syn:
zazdrosny, cierpliwy, pomocny, kochający

ojciec:
Dobry, wyrozumiały, kochający, litościwy