Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:56:20+01:00
1ha = 10 000m²
59,2 tys. hektarów = 59 200ha - Biebrzański
211 640 000 m² = 21 164ha - Tatrzański

59 200ha - 21 164ha = 38036 ha
Odp. Biebrzański PN jest większy o 38036 hektarów.
1 5 1
2009-11-26T20:57:40+01:00
59.2tys=592 000hektarów

1ha= 10.000m²
2 116 400 00m²÷10 000=21 164hektarów

592000-21164=570836ha

Większy jest Biebrzański Park Narodowy a jest większy od Tatrzańskiego Parku Narodowego o 570836ha
2 3 2