Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:56:55+01:00
1) 2x-5=y
2) y=3x-9
3) -3y=2x-3x
y=-1/3x
4) 2/3x=3/4y /x4/3
8/9x=y
5)2y=1-4x / /2
y=1/2 - 2x
6) 6x - 2/3y = 2 /x3/2
6x-y=3
y=6x-3
2009-11-26T21:01:09+01:00
2x-y=5 /+y-5
y=2x-5

⅓y=x-3 /*3
y=3x-9

3(x-y)=2x
3x-3y=2x /-3x
-3y=-x /:(-3)
y=⅓x

⅔x=¾y /*4/3
y=8/9x

4x+2y=1 /-4x
2y=1-4x /:2
y=0,5-2x

6x-⅔y=2 /*3
18x-2y=6 /-18x
-2y=6-18x /:(-2)
y=-3+9x