Odpowiedzi

2009-11-26T20:56:37+01:00
"mówić lakonicznie"-szybko i zwienzle
"wrócić z tarczą lub na tarczy" zywy lub matwy
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T20:57:19+01:00
Mówić lakonicznie- szybko i zwięźle
Wrócić z tarczą lub na tarczy- zginąć w walce lub wrócić żywym do domu
2009-11-26T20:57:12+01:00
Mówic lakonicznie- zwięźle, krótko i na temat, ograniczać się do niezbędnych słów
wrócić z tarczą- wrócić z zwycieskim z jakiejs potyczki
wrócić na tarczy - przegrać, powrócić jako przegrany
1 5 1