Odpowiedzi

2009-11-26T20:59:06+01:00
Handlem byli doskonałym kupcami,bankierami i żeglarzami docierali ze swoimi towarami w bardzo dalekie strony założyli też wiele koloni(Kartagina)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:01:58+01:00
Zajmowali się głównie handlem. Głównie handlowali cebrem, ślimakiem purpurowym, winoroślą i oliwą. Pośredniczyli również w handlu pomiędzy Grecją, a Egiptem.
Byli także dobrymi rzemieślnikami. Wytwarzali dużo przedmiotów ze szkła.
1 1 1