Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T20:59:29+01:00
Christmas greetings and all good wishes for your health and happiness in the coming year!

TŁUMACZENIE:

Powitania Bożego Narodzenia i całe dobre życzenia dla waszego zdrowia i szczęścia w roku nadchodzącym!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:07:58+01:00
Życzę ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęscia, pomyślności i spełnienia marzeń.
I wish you all the best, health, happiness, prosperity and fulfillment of dreams.

Wesołych świąt!
Merry christmas!

Najgorętsze życzenia szczęśliwych świąt i wspaniałego Nowego Roku
Warmest wishes for a Happy Holiday Season and a Wonderful New Year .

Magia Świąt Bożego Narodzenia nigdy się nie kończy, a największym darem jest rodzina i przyjaciele ...
Najlepsze życzenia bardzo Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku
The magic of Christmas never ends and its greatest of gifts are family and friends...
Best Wishes for a very Merry Christmas and a Happy New Year

Niech Jego miłość wypełni wasze serca radością i pokojem na to Boże Narodzenie i każdy dzień nadchodzącego roku.
May His love fill your heart with Joy and Peace this Christmas
and each day of the year to come.
2009-11-26T21:10:52+01:00
Pokój na ziemi ludziom,
a w niebie cisza gwiazd,
grają anieli, świat się chlebem dzieli,
Świat ma dziś świąteczny blask ...

Tłumaczenie

Peace on earth people,
and the silence of stars in the sky,
play angels, the world is divided into bread,
World today have the splendor of Christmas ...