Odpowiedzi

2009-11-26T22:30:32+01:00
Bardzo piękny wiersz św. Teresy.
"Nie bój się, nie lękaj się ,Bóg sam wystarczy"
Nie bój się, bracie Bóg z nami kto stanie przeciwko nam. Żaden przeciwnik zła, nie ma prawa stanąć i zakłócić rozmowy z naszym Bogiem który zło pokonał, abyśmy żyli w jedności i miłości.
Bóg sam wystarczy,On naszą Tarczą Zbawienia i schronienia w godzinie naszej śmierci. Kto kocha Boga ten nie musi się lękać.
Nie lękaj się braciszku bo ufność do Boga nie ma granic, przeszkodzić nam nawet w tej obecnej chwili naszego życia.
Bo ciało zabiją ale duszy zabić nie mogą nie lękaj się i trwaj na modlitwie z Bogiem i kochaj bliźniego jak siebie samego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:58:39+01:00
Jej słowa mośna zinterpretowac tak ze nie nalezy sie niczego obawiać w życiu, nalezy nie miec lęków wewnętrznych czy bać sie czego kolwiek. Ona twierdzi ze wystarczy prawdziwa i szczera wiara w boga by życ spokojnie i osiagnac nagrode w niebie