Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-24T14:12:05+02:00
Szybka jazda pojazdami- ludzie nie często patrzą jakie mogą spotkać ich konsekwencje,
Kradzież- ludzie są czasami biedni i nie mają wyjścia, a czasami chcą mieć więcej,
Nałogi- tzn. niepełnoletnie dzieci <młodzież> korzystają z narkotyków, alkoholu, papierosów,
Bicie dzieci- ludziom przeszkadza płacz dziecka, ich nieposłuszeństwo itp.
2 5 2
2009-05-24T14:12:43+02:00
Najczesciej sa lamane prawa czlowieka i wolnosci slowa poniewaz na swiecie np na bialorusi nie ma demokracji
1 3 1