Odpowiedzi

2009-11-26T21:15:35+01:00
R = promień koła opisanego
r = promien koła wpisanego

R = ⅔h
r = ⅓h

R = ⅔ x 4,5
R = 3

r = ⅓ x 4,5
r = 1,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:17:14+01:00
H = 4,5
Promień koła opisanego na tym trójkącie:
R = 2/3h = 3
Promień koła wpisanego w ten trójkąt:
r = 1/3h = 1,5
2009-11-26T21:17:23+01:00
R= ²/₃×4,5=3
r= ¹/₃×4,5=1,5

Odp. Długość promienia koła wpisanego wynosi 1,5 cm, a opisanego 3cm