Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T21:19:48+01:00
Zad.1
kąt α ma 95 stopni
kąt β ma 55 stopni
suma:150 stopni
Zad.2
(trzeba skorzystac z pewnych wzorów), które masz na str. 92
12+4√3
2009-11-26T21:20:24+01:00
1. α= 180-(45+55)=80 suma kątów w trójkącie to 180 stopni
β = 55 kąty wierzchołkowe mają równe miary
55+80= 135 suma miar kątów

2. Na pewno nie było więcej danych?
2009-11-26T21:25:22+01:00