To proste ale BARDZO WAŻNE!!!!!!!!!!!!!
PILNE!!! W CIĄGU 15 MIN. PROSZE O ODP!!!
Musze w krzyżówke (O THANKSGIVING dAY) wpisać jakiś wyraz z podpowiedzią:
1)What does a turkey say? <6 liter w tym 1 to "g"
2) What is another word for "sweets potatoes"? <4 litery w tym ostatnia to "s">

2

Odpowiedzi

2009-11-26T21:20:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T21:21:13+01:00
1. gurgle
2. nie wiem, daj mi troche czasu to pomysle i edytuje odpowiedz, troche poszperalem w necie: inne zazwy to: taino, yam albo kumara, ale one nie pasuja do twojego hasla, wiec cie nie pomoge niestety:/
1 1 1