Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:27:57+01:00
Działalność racjonalna polega na podejmowani decyzji, gdy znamy okoliczności i dana decyzja wydaje się dla nas najlepsza.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T21:40:44+01:00
Cel i charakter działalności realizowanej w ramach każdego z nich: życie potoczne, ekonomiczne, społeczno-etyczne,polega na sprzedaży i przerobu surowców,czy jest ta działalność wykonywana personalnie i w pojedynkę przez odrębnego człowieka ,ich ponownej sprzedaży indywidualnym odbiorcom , po czym pozbycie się.Zasada racjonalna może być np.jako zasada największego efektu przy danym nakładzie środków,albo, zasada najmniejszego nakładu środków do osiągnięcia danego efektu.