Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:27:26+01:00
X-chłopcy
dziewczynki=x-6
2x-6=32
2x=38
x=19
Odp: B
2009-11-26T21:29:15+01:00
X-liczba wszystkich uczniow
y-liczba dziewczyn
y+6 -liczba chlopcow

y+y+6=32
2y+6=32 /-6
2y=26
y=13

Chlopcow w klasie jest 19.
2009-11-26T21:30:44+01:00
X chłopcy
y dziewczyny

x+y=32
x=y+6

x+y=32
x-y=6

metoda przeciwnych wsp

2x=38

x = 19

odp chłopców jest 19 odp B