Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T21:39:42+01:00
1.korony drzew -sosna,brzoza,dąb,świerk,klon,topola,lipa,buk
2.podszyt-leszczyna,akacja,jarzębina,jałowiec,bez czarny, mlode dzrewa, krzewy
3. runo leśne-mchy, trawy,paprocie,poziomki, grzyby
4.ściółka leśna i gleba- opadłe liście, gałezie drzew, porosty, kora
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:40:14+01:00
Korony wysokich drzew:
*brzoza
*dąb
*klon
*topola
*lipa
*bug
*świerk
*kasztanowiec
*i inne wysokie drzewa


podszyt:
*kalina,
*głóg,
*leszczyna,
*czeremcha,
*jarzębina,
*bez czarny,
*leszczyna,
*akacja,
*jarzębina,
*jałowiec
*młode drzewa
*krzewy

runo leśne:
*roztocze,
*ślimaki,
*żaby,
*jaszczurki,
*krety,
*jeże,
*ryjówki
*mchy
*trawy
*grzyby
*poziomki
*paprocie


Pozdrawiam
1 5 1
2009-11-26T21:59:50+01:00
Runo leśne- lis,jeż,paprocie,krzaki,niskie drzewa.sarna,grzyby,niedzwiedz,salamandra plamista, porosty
podszyt-malina, jeżyna,jałowiec pospolity,
korony drzew-sosna,modrzew,cis,jodła,świerk