Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-26T21:38:13+01:00
Nie do konca rozumiem to pytanie, ale wydaje mi sie, ze chdozi w nim o to, ze przy rysowaniu szkla korzysta sie z faktu, ze moze ono zostac porysowane wylacznie przez te substancje ktore sa twardsze od niego( maja wieksza gęstosć)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:39:17+01:00
Napisy na szkle tworzymy wtedy kiedy szkolo jest jeszcze nie zastygniete (wtedy jest plastyczne) i wtedy tworzymy napisy a po zastygnięciu mamy fajny napis:)
2 4 2