Odpowiedzi

2009-11-26T21:39:13+01:00
45:3=15
15+12=27
45-27=18
chyba tak nie?
2009-11-26T21:39:38+01:00
45kg:2=22,5kg
45kg-12kg=33kg
33kg:2=16,5kg
16,5kg+12=28,5kg
odp.W jednej z skrzyń jest 28,5kg a w drugiej jest 16,5kg czereśni.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:39:42+01:00
W dwóch - 45 kg
w jednej - 12 kg więcej

x+x+12=45
x+x=45-12
2x=33
x=33/:2
x= 16.5

16.5+(16.5+12) = 45 kg

1- 16.5
2- 28.5