Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:45:50+01:00
Zdegustowany-zniechęcony
Aspiracje-pragnienie realizacji planow
Laryngolog-lekarz og gardla i krtani
Heroizm-bohaterstwo-męstwo
Zregenerował-naprawił,odświeżył
Generacja-grupa maszyn np wyprodukowanych w tym samymm czasie
Izolatka-jest to opmieszczenie odciete od ludzi
Impuls-sygnal o czymś
2009-11-26T21:53:54+01:00
1.jestem znudzony jego zachowaniem
2.aspiracja [łac. aspiratio ‘oddech’], przydech dający w wyniku słaby dźwięk h, towarzyszący artykulacji niektórych głosek; właściwy wielu językom indoeur., np. gr.: p
3.Laryngologia to otorynolaryngologia (chirurgia głowy i szyi) - dziedzina medycyny zajmująca się fizjologią, rozpoznawaniem i leczeniem chorób ucha (z gr. oros, otos), nosa (z gr. rhinos, rynos), krtani (z gr. laryngos), gardła (z gr. pharyngos) oraz innych narządów głowy i szyi. Jej nazwa potoczna to otolaryngologia lub najczęściej używana - laryngologia.
4.Heroizm - zdolność dokonywania wielkich czynów przez bohaterów wyróżniających się wyjątkową świadomością swojej misji historycznej, często utożsamiany z męstwem.
5.zregenerować to znaczy napełnić czy zaschnięty przywrócić do zycia.
6.System nazywania komputerów i procesorów, który odzwierciedla ich postęp technologiczny. Im nowsza (wyższy numer) generacja, tym lepszych możliwości należy się po takich produktach spodziewać. Obecnie korzystamy z komputerów czwartej generacji i w większości z procesorów piątej (np. Pentium), szóstej (np. K6-III), siódmej (np. Athlon XP) i ósmej generacji (np. Opteron)
7.potoczne określenie na standard kodowania polskich znaków ISO-8859-2, stosowany głównie na stronach internetowych
8.Impuls to sygnał o skończonym czasie trwania, który posiada określone parametry opisujące jego charakterystykę.