Musze napisać biznesplan..Muszą być tam zawarte odpowiedz na poniższe pytania:

1. Dlaczego zakładasz przedsiębiorstwo?
2. Jaki rodzaj działalności planujesz?
(określ czy będzie to zakład handlowy, usługowy czy produkcyjny)
3. Kto będzie twoim klientem?
4. Jak zdobędziesz klientów?
W jaki sposób klienci dowiedzą się o twojej firmie?
Jak zachęcisz żeby przyszli do Ciebie?
Jaką formę promocji podejmiesz?
Co zrobisz gdy wszystkie działania promocyjne zawiodą?
5. Gdzie zlokalizujesz działalność gospodarczą?
(określ wady i zalety lokalizacji)
6. Kim są twoi konkurenci?
Ile jest podobnych przedsiębiorstw?
W czym są lepsi od Ciebie?
Jak zachęcają do siebie klientów?
7. Jaki powinien być wizerunek twojego przedsiębiorstwa?
Jak chcesz być postrzegany przez klientów?
Jak zbudujesz pozytywny wizerunek?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:45:28+01:00
Pragnę założyć przedsiębiorstwo, aby poszerzać swoje umiejętności. Chcę założyć zakład usłguowy, czyli zakład fryzjerski. Moimi klientami będą ludzie pragnący zmienić fruzurę. W pierwszym tygodniu planuję 30% zniżkę, klienci dowiedzą się o mojej firmie z gazet, internetu i ulotek. Chcę umieścić mój zakład na bardzo ruchliwej ulicy, ponieważ chodzi tam dużo ludzi i każdy mógł by zajerzeć do mojego zakładu. Przedsiębiorstw takich w mojej okolicy jest bardzo mało, są lepsi, ponieważ mają wyższe wykształcenie, klientów zachęcają przez zniżki na usługi. Pragnę być postrzegany przez klientów dobrze i pragnę aby o mnei opowiadali znajomym.
2009-11-26T22:28:08+01:00
1 zeby zrobic pieniądze
2 crrop
3 ludzie
4 zrobie dobrą reklamę
5 w centrum miasta
6 rosman sprzedaje perfumy
7 zeby sprzedawac trzeba umiec innych zachęcac do kupywania :>