Wpisz w odpowiednie rubryki tabeli niżej podane zdania. Niektóre możesz wykorzystać kilka razy

a)uznają tylko jednego boga
b)wierzyli w wielu bogów
c)cześć oddawali również swoim władcom
d)za najważniejsze uważają przykazanie miłości boga i bliźniego
e)przepisy religijne są zapisane w jednej księdze-biblii
f ) religia ta istnieje od dziś
g ) Religia już istnieje . pozostały po niej mity i zabytki materialne, np.rzeźby malowidła

są cztery rubryki: religia ludów wschodu, greków i rzymian, żydów, chrześcijan

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:46:31+01:00
Religia ludów wschodu: wierzyli w wielu bogów, cześć oddawali również swoim władcom, religia już nie istnieje . pozostały po niej mity i zabytki materialne, np.rzeźby malowidła




Greków i Rzymian: wierzyli w wielu bogów, cześć oddawali również swoim władcom, religia już nie istnieje . pozostały po niej mity i zabytki materialne, np.rzeźby malowidła


Żydów: uznają tylko jednego boga, za najważniejsze uważają przykazanie miłości boga i bliźniego, przepisy religijne są zapisane w jednej księdze-biblii

religia ta istnieje od dziś


Chrześcijan: uznają tylko jednego boga,
za najważniejsze uważają przykazanie miłości boga i bliźniego,przepisy religijne są zapisane w jednej księdze-biblii, religia ta istnieje od dziś



Wydaje mi się, że jest poprawnie.
Powodzenia! :)

18 4 18
2009-11-26T22:14:17+01:00
Ludów wschodu b c greków i rzymian b g żydów a f chrześcijan a d f
12 3 12