Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:58:54+01:00
Zad 1.
0.05x0.02x0.01=0.00001 [m3]
0.00001x800=0.008 kg

zad 2.

2dm3 = 0.002 m3

0.002x920=1.84 kg
1 1 1
2009-11-26T22:01:06+01:00
1:
d = 800 kg/m3
m = ?
V = 5cm * 2cm * 1cm = 0.05m * 0.02m * 0.01m = 0.00001 m3
V = 0.00001 m3
d = m/V
m = d * V
m = 800 kg/m3 * 0.00001 m3 = 0.008 kg
m = 0.008 kg
2:
d = 920 kg/m3
m = ?
V = 2 dm3 = 0.002 m3
d = m/V
m = d * V
m = 920 kg/m3 * 0.002 m3 = 1.84
m = 1.84 kg

Miło, jeśli pomogłam ;] Jeśli nie wiesz skąd to się bierze to pisz ;p