1.Zapisz wzór opisujący, jak wielkość y zależy od wielkości x
a)Wojtek każdego ranka przebiega 1,5km. po x takich treningach przebiegnie y km.
b) Jeśli 1m drutu waży 10 dag, to x metrów waży y dekagramów.
c)W czasie ulewy na każdy 1m² powierzchni spadło 5 litrów wody, na powierzchnię x metrów kwadratowych spadło y litrów wody.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T21:57:49+01:00
2009-11-26T21:59:27+01:00
A) y= 1.5x
B) y =10x
C y =5x
31 3 31
2009-11-26T22:01:24+01:00
A)
1x=1,5y
b)
1x(m)=10y(dag)
c)
1x(m2)=5y(l)
104 2 104