Odpowiedzi

2009-11-26T22:17:14+01:00
Amazonka - Ameryka południowa
Missisipi - Ameryka Północna
Kongo - Afryka
Wołga - Europa
Ganges - Azja
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:17:21+01:00
W Australii: Murray 3490 km
w Europie: Wołga 3530 km
w Azji: Jangcy 5520 km
w Afryce: Nil 6484 km
w Ameryce Południowej: Amazonka 6400 km
w Ameryce Północnej: Mackenzie 4240 km
2009-11-26T23:06:49+01:00
Podaj wszystkie największe rzeki i do jakich należą kontynentów ...

Amazonka : AmerykaPołudniowa
Missisipi ; Ameryka Północna
Nil:Afryka
Wołga : Europa
Jangcy :Azja