Odpowiedzi

2009-11-26T22:21:16+01:00
Wieczór Wigilyjny ma dla ludzi bardzo bardzo duze znaczenie poniewaz tego wieczoru 24 grudniaaa ludzie siadaja ze swoimi rodzinami przy stole , ktorych nie widzieli nawt około roku jak nie dłużej, jedza 12 glownych dan razem dzielą się opłatkiem ....
Znaczenie ma bardzo duże poniewaz jest to zjednoczenie a zarazem spotkanie rodzinne ktoreeeeee jest w kazdym katolickim dobrym domuuu.... przyjmuje sie bezdomnych bo jest to dzien nawet dla tych ktorzy potrzebuja ciepla i przyjmuje sie je z otwartymi rekami. :) sformuluj se to jakos ... Pozdrawiam
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:23:00+01:00
Wieczór wigilijny to bardzo ważny wieczór - jedyny taki w ciągu roku. Rodzina zasiada w tym czasie przy uroczyście przystrojonym stole i rozpoczyna modlitwę. Ten wieczór nazywany jest jednym z najpiękniejszych chwil całego roku, ponieważ swoją podniosłą atmosferą potrafi obudzić uczucia wszystkich domowników. Dla rodziny takie momenty są ważne, z powodu okazji do połączenia dwóch a nawet trzech pokoleń (rodziców, dziadków i dzieci) przy jednym stole, dzieląc się opłatkiem i składając szczere życzenia. Utrwalają się uczucia miłości i szacunku do osób starszych (takich jak babcia, dziadek) oraz poczucie własnej wartości - każdy z członków rodziny czuje, że jest potrzebny i kochany przez resztę.
Kończąc moją pracę chciałabym podkreślić olbrzymie znaczenie wieczoru wigilijnego dla ludzi. To naprawdę specyficzna pora, wykorzystajmy go jak najlepiej.
6 3 6