Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:20:19+01:00
A) x=4 i -4
b) x=-1/2 i 1/2
c) x=6√2/4 i -to
d)x=7.5/3 i -to
e x=10√3/5 i -to
f) x=6 i -6
1 3 1
2009-11-26T22:30:03+01:00
A) x=4 i -4
b) x=-1/2 i 1/2
c) x=6√2/4 i -to
d)x=7.5/3 i -to
e x=10√3/5 i -to
f) x=6 i -6
1 1 1
2009-11-26T22:34:15+01:00
Rozwiąż równanie:
a) |x| = 4
b) |x| = ⅓
c) 4 |x| = 6√2
d) 3 |x| = 7.5
e) 5 |x| = 10√3
f) -3 |x| = 18

ze wzoru
|x|=a dlla a>0
x=a v x=-a

a)
|x| = 4
x=4 v x= -4
b)
|x| = ⅓
x=-1/3 v x=1/3
c)
4 |x| = 6√2/:4
|x| =1,5√2
x=1,5√2 v x= -1,5√2
d)
3 |x| = 7,5/:3
|x| = 2,5
x=2,5 v x= -2,5

e )
5 |x| = 10√3/:5
|x| = 2√3
x=2√3 v x=-2√3

f) -3 |x| = 18/:(-3)
|x| = -6
brak rozw
1 5 1