DWAJ ROBOTNICY,PRACUJA RAZEM,MPOGA WYKONAC PEWNA PRACE W CIAGU 12 DNI.JESLI PIERWSZY ROBOTNIK BEDZIE PRACOWAL 2 DNI,A DRUGI 3 DNI,Z TAKA SAMA WYDAJNOSCIA,TO RAZEM WYKONUJA 20% CALEJ PRACY.W CIAGU ILU DNI MOZE WYKONAC TE PRACE KAZDY Z NICH,PRACUJAC OSOBNO?

2

Odpowiedzi

2009-11-26T22:34:47+01:00
Według mnie :
2dni + 3dni = 5dni
20% : 5 = 4%/dzień przez jednego robotnika
100% : 4% = 25 dni ; >
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:54:55+01:00
Pierwszy pracownik wykonuje prace w 2 dni
drugi pracownik wykonuje prace w 3 dni
2dni+3dni=5dni
5 dni to 20%
x - 100%
x=100%*5dni/20%=25 dni
odpowiedz: Wykonają zadaną im prace w ciągu 25 dni
1 1 1