Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:39:55+01:00
Państwa w których obowiązuje kilka języków urzędowych:
-Szwajcaria
-Białoruś
2 kraje w ktorych obowiazuje ten sam język:
USA i Wielka Brytania

Mam nadzieję że pomogłam :)
3 5 3
2009-11-26T22:42:22+01:00
Szwajcaria (włoski, niemiecki, francuski)
Kanada (angielski, francuski)


Kanada (francuski)
Francja (francuski)
2 5 2
2009-11-26T22:42:54+01:00
Belgia - j. urzędowe to francuski, niemiecki i niderlandzki
Uganda - j. urzędowe to angielski i suahili

np. w Szkocji i Anglii obowiązuje j. angielski
Belgia i Niemcy - j. niemiecki
2 2 2