Odpowiedzi

2009-11-26T22:44:16+01:00
Fenicjanie założyli w Tyrze świątynię Melkarta.
Lud ten prowadził na Morzu Śródziemnym handel i zakładał kolonie.
2 3 2
2009-11-26T22:44:33+01:00
Fenicjanie zajmowali się żeglarstwem i handlem
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:46:52+01:00
1) Żeglarstwem (budowaniem statków handlowych - żaglowców)
2) Handlem (wina, oliwy, suszonych ryb, libijskich cedrów, złota, niewolników, tkanin barwionych na czerwono purpurą*)

* barwnikiem otrzymywanym z muszli małż
1 4 1